Všeobecné obchodní podmínky

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Eshop

1. Základní ustanovení:

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží výpočetní techniky mezi PHComp. (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“) Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
Prodávající:
Sdružení podnikatelů
PHComp – Petr Hlavinka
Jungmannova 627
697 01 Kyjov
IČO: 49946641
Tel. :511 119 566
GSM: 723 539 995, 728 871 498
E-mail: phcomp@phcomp.cz

Zboží je pouze objednáváno na našem e-shopu a nemáme ho na skladě.

 

2. Objednávka:

Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího. . Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.

3. Potvrzení objednávky:

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4. Způsob platby:

Standardní způsob platby je dobírkou při odběru zboží nebo úhrada v hotovosti při osobním odběru na provozovně provozovatele. Jiné způsoby platby závisí na dohodě kupujícího s prodávajícím při ověření objednávky.

5. Zrušení objednávky:

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
Žádost o zrušení objednávky je možné podat telefonicky na lince provozovny nebo prostřednictvím emailu phcomp@phcomp.cz

6. Dodání zboží:

Objednané zboží je expedováno nejpozději následující pracovní den
Na adresu dodání s dobírkou –  Zboží je zasláno dopravcem na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech do 24 hodin od okamžiku expedice. V případě, že dopravce kupujícího nezastihne na uvedené adrese, zanechá kupujícímu ve schránce lístek s telefonním číslem depa, do jehož regionu patří. Kupující může zavolat na uvedené číslo a domluvit si jiné místo a čas dodání. Pokud se kupující neozve, dopravce přijede na adresu dodání zboží ještě druhý den a potom za dalších sedm dní. Po tuto dobu leží zásilka kupujícího v depu dopravce, po devíti dnech se vrací prodávajícímu.
Na adresu dodání bez dobírky  – Zboží je dodáno za stejných podmínek jako s dobírkou s tím, že si kupující dohodne s prodávajícím individuální způsob platby. Kupující je povinen převzít objednané zboží od třetí osoby ( logistického partnera prodávajícího), která mu toto dodá prostřednictvím dopravce. Prodávající jako dlužník s tímto způsobem splnění závazku dodat objednané zboží souhlasí.
Osobní odběr v sídle prodávajícího – Kupující se zavazuje odebrat zboží na provozovně prodávajícího. Zboží uvedené jako „skladem“ je ve většině případů na skladě v Brně, na skladě v Kyjově bude k dispozici nejpozději do 2 pracovních dnů od splnění výše uvedené podmínky pro dodání zboží – o termínu se informujte.

7. Reklamace a záruka:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit na naši prodejnu.  Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) software a data

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naši prodejnu. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

8. Závěrečná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 25.5. 2010. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.