Tiskárny
Kvalitní záruční i pozáruční servis běžných tiskáren.
Počítače a Notebooky
Tablety a Smartphony
U telefonů a tabletů v současné chvíli provádíme pouze SW opravy.
Průběh opravy
Diagnostika
Vždy prováníme odbornou diagnostiku, která je i součástí výsledného servisního protokolu.
Konzultace
Po provedení diagnostiky navrhneme způsob a cenu opravy. Informujeme o předpokládaném termínu dokončení.
Realizace
O dokončení opravy budete informování pomocí SMS. K opravenému zařízení bude přiložen servisní protokol.
Hodina práce technika | 550Kč/h |
Servis u Vás doma | 780Kč/h |
Diagnostika | 250Kč |
Základní nastavení Wi-Fi Routeru | 300Kč |
Instalace OS | 950Kč |
Instalace/konfigurace SW | 420Kč/h |
Zálohování/přetah dat | od 300Kč |
Instalace ChromeOS | 750Kč |
Instalace MacOS | od 990Kč |
Klon pevného disku | od 600Kč |
HW práce | 630Kč/h |
Oprava zákl. desky | od 2500Kč |
Servis ventilace | od 300Kč |
Migrace HDD na SSD | od 600Kč |
Svaření pantů | od 1900Kč |
Výměna LCD | od 800Kč |
Oprava napájení | od 990Kč |
Profylaxe | 650Kč |
Reset odpadní nádržky | 600Kč |
Výměna fixační fólie | 1200Kč |
Čištění tisk. hlavy | od 630Kč |
*Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Vzdálená pomoc
Využijte naší služby Vzdálená pomoc. Klikněte na tlačítko „Rychlý pomocník“ a Otevřít (Spustit aplikaci Quick Assist) nebo stiskněte kombinaci kláves Ctrl+Win+Q. Po spuštění aplikace, do pole „Bezpečnostní kód od asistenta“ zadejte kód, který vám náš technik nadiktuje do telefonu, klikněte na tlačítko Odeslat a následně Povolit sdílení obrazovky.
Služba je určena především pro firemní nebo stálé zákazníky. Vzdálenou správu je nutno si objednat předem na telefonním čísle 606 761 321, kde Vás technik bude instruovat o dalšm postupu. Pokud problém nepůjde vyřešit přes vzdálenou správu, nebudete platit nic, nebo pouze za opravenou část.
Cena se pohybuje od 210Kč za 15 minut relace.
Před několika dny jsem k vám dal na opravu počítač. Už je to hotové?
Děláme na tom 🙂 Stav servisní zakázky lze ověřit vyplněním čísla zakázky vpravo, nebo si můžete zavolat na servis.
Když si nechám diagnostikovat počítač a vzápětí opravit, budu platit diagnostiku?
Když si objednám komponenty a chci z nich složit počítač, pořád budu platit za složení?
Můžu si poručit jiný program do „Základního programového vybavení“?
Budu platit za přetažení pár fotek, když mi reinstalujete systém?